makijażowo-urodowe porady dzieci.

Wchodząc na komputer często zdarza mi się odpalać Youtube na samym początku, zapewne tak jak dużej części ludzi. Czasami "zabłądzę na Youtube" i trafię na filmiki, których normalnie bym nie wyszukała, które zupełnie mnie nie interesują. W taki właśnie sposób trafiłam ostatnio na filmiki, w których pokazywano jak wykonywać różne makijaże. Dużo takich instruktaży było zrobionych ciekawie i było widać, że osoby je tworzące znają się na tym. Aż tu nagle kliknęłam przez przypadek nie na ten filmik, co chciałam. I cóż widzę? Dziesięcio- lub jedenastoletnie dziecko, które pokazuje jak się malować (albo, moim zdaniem, wszystkie błędy przy makijażu jakie są możliwe). Rozumiem, że każdy może nagrywać filmiki o czym chce, ale tak się zastanawiam - GDZIE SĄ ICH RODZICE? Całkiem szczerze mówiąc - jak byłam w wieku tych dzieci, to nawet nie myślałam o malowaniu się i robieniu z siebie co-to-nie-ja dorosłej. Przecież te dziewczynki zupełnie nie mają pojęcia do czego służy większość kosmetyków, ich podziału.. One zupełnie w ten sposób tracą dzieciństwo. No ale cóż. Jeśli ich rodzicom to nie przeszkadza to trudno. Jednak jestem bliska załamania myśląc, że to będzie przyszłość tego kraju.

Komentarze

  1. Chyba nie tylko Ciebie przeraża ta myśl. Dla mnie to okropne, że takie dzieci nagrywaj i ośmieszające je same. One powinny siedzieć w książkach, a nie bawić się w "dorosłość", bo to o wiele za wcześnie na malowanie się. I też się dziwię, że rodzice nie interweniują w tej sprawie. Na którą małolatę trafiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na około 20 różnych, sporo by wymieniac :D
      to jest aż żałosne. ;_;

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

rozmiar a piękno.

Gdybym mogła wpłynąć na przeszłość...

Dlaczego warto iść na studia?